Treball Docent i Creixement Econòmic

Taller: Idees innovadores de negoci sostenible

Objectius formatius del taller:

• Conèixer els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) amb especial menció de l’objectiu nº 8
  • Fomentar l’emprenedoria, la creativitat i la innovació alineada amb l’ODS nº 8
  • Identificar els aspectes claus per a la generació d’idees de negoci
  • Estimular el coneixement de l’emprenedoria com una eina de creixement sostenible

Inscriure'm al Taller

Dra. Anna Vendrell

Professora d’Administració d’Empreses

Sra. Anna Tena

Professora d’Administració d’Empreses

Sr. Manel Plana

Professor d’Administració d’Empreses

Sr. Jose Manuel Alonso

Professor d’Administració d’Empreses

Planificació de les Activitats

1ra Sessió

24 de març de 2021
(Horari: 17:00-19:00 hores)

Es presenta el contingut del taller. L’estudiantat de secundària que participa en el taller elabora una idea de negoci amb l’ajut de la formació i el material posat a disposició.

2na Sessió

21 de abril de 2021

3a Sessió

24 de maig de 2021
(Horari: 17:00-19:00 hores)

Es creen grups mixtes d’alumnes de secundària i alumnes d’ADE del Minor en Emprenedoria per plantejar dubtes i preparar les presentacions de les idees de negoci. La Càtedra d’Emprenedoria seleccionarà les idees de negoci més innovadores i que assegurin el creixement sostingut i sostenible.

Materials

Idees Innovadores de Negoci Sostenible